Jem polskie jabłka! - nowa kampania PKN ORLEN

2018-11-22

Od listopada rusza nowa kampania, w ramach której klienci naszych stacji znajdą w ofercie polskie jabłka oraz produkty, które powstały na ich bazie.

Hasło kampanii brzmi „Podejmuję dojrzałe decyzje. Jem polskie jabłka!”. Od początku listopada do wybranych produktów gastronomicznych w Stop Cafe dodawane będzie jabłko. Natomiast od połowy miesiąca na stacjach wystartuje kampania wizerunkowa promująca polskie owoce. To kontynuacja działań PKN ORLEN, które mają na celu zwiększenie asortymentu zdrowych, polskich produktów spożywczych dostępnych na stacjach Koncernu, a poprzez to promowanie wśród naszych klientów zdrowego stylu odżywiania i życia.

- Jesteśmy przekonani, że trend promowania zdrowych, polskich produktów znajdzie swoje odbicie w zwyczajach zakupowych Polaków, a ORLEN będzie coraz częściej kojarzony nie tylko z wysoką jakością paliw, ale także z tym, co zdrowe i polskie w sektorze spożywczym – powiedział Marcin Stefaniak, dyrektor Biura Promocji i Reklamy w PKN ORLEN.

W ofercie sklepów na stacjach ORLEN – poza samymi owocami – nie zabraknie soków i chipsów naturalnego pochodzenia. To efekt ogólnopolskiej akcji „Pij polskie soki”, kiedy na stacjach ORLEN zaoferowaliśmy szeroki wybór polskich soków powstających z owoców rodzimych producentów. Od teraz ta oferta poszerzona jest o jabłka i produkty powstające z tych owoców.

Jem polskie jabłka! - nowa kampania PKN ORLEN
Jem polskie jabłka! - nowa kampania PKN ORLEN Jem polskie jabłka! - nowa kampania PKN ORLEN